MONOPOLY GO! icon

MONOPOLY GO!

1.7.0 for Android
4.7 | 10,000,000+ Pemasangan

Scopely

Penerangan tentang MONOPOLY GO!

Hit Go!Membaling dadu!Dapatkan wang monopoli, berinteraksi dengan rakan -rakan, ahli keluarga dan rakan sepasukan dari seluruh dunia semasa anda meneroka alam semesta yang berkembang Monopoli Go!Ini cara baru untuk bermain - papan membalikkan pembersihan tidak diperlukan!
Ambil rehat!
Biarkan zillionaire kegemaran semua orang, Encik Monopoli, menjadi panduan anda semasa anda meneroka papan baru bertemakan selepas bandar-bandar terkenal di dunia, tanah fantastik dan tempatan imajinatif.
Jadi monopoli pergi!Visual dengan permainan sesuai untuk telefon anda!Kumpulkan hartanah, bina rumah dan hotel, tarik kad peluang, dan tentu saja, dapatkan wang monopoli itu!Bermain dengan token permainan kegemaran anda seperti racecar, topi atas, kapal perang, dan banyak lagi.Dapatkan lebih banyak token semasa anda pergi!
Lihat ikon monopoli seperti Encik M, Scottie dan Cik Monopoli hidup, dan watak -watak baru juga!
Jadual keluarga anda!
Bantuan atau menghalang!- Anda dan rakan-rakan boleh mendapatkan wang mudah dengan acara dada komuniti dan acara co-op!Atau heist bank mereka untuk membantu diri anda sampai ke puncak.Jangan berasa buruk!
Kumpulkan dan berdagang pelekat yang penuh cerita dengan rakan dan keluarga dan dalam monopoli kami pergi!Kumpulan Perdagangan Facebook!Lengkap album yang cantik dan bijak untuk ganjaran besar!
Ciri -ciri!
Beli & amp;Bina jalan ke atas
Kumpulkan set jubin harta untuk membina rumah dan menaik taraf rumah anda ke hotel untuk mendapatkan lebih banyak sewa dari rakan -rakan!Apa yang anda perlu lakukan ialah Hit Go!
Nikmati suasana monopoli klasik
Roll the Dice untuk menikmati papan monopoli klasik yang anda tahu dan suka.Menampilkan wajah biasa seperti MR.Monopoli, dan ruang biasa seperti penjara (womp womp!), Keretapi, sifat, token dan banyak lagi!
Bermain dengan rakan dan keluarga
Dapatkan Sosial!Bermain dengan rakan-rakan untuk memanfaatkan sepenuhnya permainan mini baru seperti Dada Komuniti-di mana anda dan rakan-rakan mengambil rehat dari kerosakan dan bekerjasama!
Peluang-peluang baru setiap hari
bermain kejohanan, hadiah drop plinko mini-game, permainan mini merebut tunai dan ikuti acara kami untuk ganjaran besar.Dengan acara baru yang berjalan setiap jam, ada cara baru untuk bermain dan menang setiap hari!
Monopoli Go!bebas bermain, walaupun beberapa barangan dalam permainan juga boleh dibeli untuk wang sebenar.Sambungan Internet diperlukan untuk memainkan permainan.
Nama dan logo monopoli, reka bentuk khas papan permainan, empat sudut sudut, MR.Nama dan watak monopoli, serta setiap elemen khas papan dan bermain adalah tanda dagangan Hasbro, Inc. untuk permainan perdagangan hartanah dan peralatan permainan.© 1935, 2023 Hasbro./
Maklumat tambahan, hak, dan pilihan yang tersedia untuk pemain California: https: scopely.com/privacy/
#tambahanperjanjian lesen.

Apa yang Baru dengan MONOPOLY GO! 1.7.0

Various bugfixes and improvements.

Maklumat

  • Kategori:
    Papan
  • Versi Semasa:
    1.7.0
  • Dikemas kini:
    2023-07-03
  • Saiz:
    193.0MB
  • Memerlukan Android:
    Android 6.0 or later
  • Pembangun:
    Scopely
  • ID:
    com.scopely.monopolygo
  • Available on:
  • MONOPOLY GO!
    MONOPOLY GO! 1.1.1
    161.2MB
    2023-05-10
    APK
    Picture
  • MONOPOLY GO!
    MONOPOLY GO! 1.1.0
    161.2MB
    2023-04-25
    APK
    Picture
  • MONOPOLY GO!
    MONOPOLY GO! 0.7.2
    213.9MB
    2023-02-01
    XAPK
    Picture